Måndag

nu är det måndag kväll så vad har jag gjort idag

först så har jag och min älsklning vaknat vid 10:00 tiden då var det bara att sopa av bilden jag skulle ju hämta liisa från kallax kl 10:00 först men jag hade fått ett sms tidigare på morgonen att det var en timme sent

jag släppte av han inne i stan han skulle köpa dom sista julklapparna så for jag mot kallax för att hämta hans mamma liisa så när jag väl kom ditt me livet i behål och inte kört på nå så fick jag se att det var försenat änu mer då stod det att det skulle lande 11:20 men det tog inte många minuter så ändrade det igen och igen så till slut så lande det kl 12:00

så min kille var lite less på stan han sa att det blev en dyr sväng på stan för han köpte fler julklappar än vad han hade tänkt som han hittade medans han väntade på oss


käkade lite sen lunch när vi väl kom hem fick med mig lite räster från jul maten från pappa så det belv till lunch  efetr det så fick jag sopa av bilen igen och fara mot storheden var tvungen att köpa nå kallade dropskyd till diskmaskinen som vi hade fått av min pappa igår när vi hade lilla julafton opch jag köpte den sista julklappen till min älskade micke den var dyrare än vad jag mindes men den skulle han ha hade jag bestämt ville inte köpa nå skit som inte håller så det var värt det det är jul så då for man skämabort varan på sina olika sätt


av diskmaskinen =) så ser man lite av våra ny lakerade skåplukor



vet ej vars jag har fått den här söta tomten =)

nu är mamma på väh hem hura hura hura =)

så imorgon får man träffa mamma


Liisa var väldigt brun det kan jag inte glöma och skriva hon hade haft det gätte bra i värmen


vad det har snöat idag man har ju klappt set nå när man har varit ute och kört med bilen





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback