Fredag

Idag har jag inte gjort så mycke har jobbat extra mellan 7:00-15:00 på en avdelning som jag inte har varit på länge på dagen men på natten när jag jobbar så turar vi som att gå runt på avdelningarna så då har jag varit me inte på dagen tror de var sist i sommras så de var jätte kul att jobba dag där idag :D

sen när jag kom hem så har jag läst lite bok ( När livet stannar) den är jätte bra men är hämsk de handlar om en familj som var me om de här katastrofen i Thailand  den 26 december 2004.

har sneglart lite på Let's dance ikväll på 4an.

här för någon dag sen så kollade jag på bilder sen jag,min pojkän,hanskompis danne och hans tjej sara for till kreta skit vad man blir sugen på att fara till värmen. Vill fara till thailand och bulgarien så få se vars man far nästa gång man far i väg vars de hamnar de kan lika järna bli någon annan stans :)


                                                        


                                                                                             

Jag har gått me i Xtravaganza på inpuls har drukigt sopper i 5dagar nu änså länge går de bra :) är inge hungrig och så :P




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback