ojj ojj

Det var en vecka sen jag var här och skrev och vad har jag gjort för något

Söndag så tog jag en promenad tog de mest lungt gick på mina 5st nätter

Måndag var på en promenad sen senare på kvällen så gick jag på min första träff för xtravaganza och vi fick väga oss och jag hade gått ner 4 kg :D:Dde kändes jätte skönt sen var de bara att fara till jobbet.

Tisdag efter jag vaknade så var jag på en promenad gjode inte så mycke den dagen var lite trött

Onsdag samma där var på en promenad.

Torsdag var me sofia och simade på pontushallen skit vad länge sen man var där och simade de måste vi göra om de var jätte skönt tyckte jag. vi tog en snabb bastu efteråt de var värkligen skönt man kände sig så ren :D

Fredag gjode jag inte så mycke tog de mest lungt. gick allså van natten den morgonen jag sov ett tag var rätt trött.var just innan 19:00 och köpte en ny veckans laddning me sopper sen gick jag till min systers jobb sen körde jag hon till max hon fick köpa mat och for till henne och såg på en film:D

Lördag var jag på en promenad igen sen tog jag ett skönt bad me värme ljus. jag och min syster for på bio och såg Bröllopsduellen den tyckte jag var rätt bra.. fcik en lite prövning då också inte kan man gå på bio utan popcorn jag tog inga de kändes jätte skönt efterråt att man klarade de. de är som inte värt de när mna har nästan köka soppor i 2 vecker

Idag(söndag) så vaknade jag rätt sent men de var väldigt skönt efterråt. var på spining mellan 16 - 17:00 de gick jätte bra trodde inte att jag skulle orka så som jag gjode när jag äter så pas lite men de gick skit bra:d men jobbigt de var de..

Imorgon så ska jag på våran andra träff ska bli så kul att se hur mycke man har gått ner iveckan:Dplus att jag går på mina 3st nätter




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback