22Juli Onsdag

idag har jag varit med älsklingen på massars från 11:00 plus två timmar framåt medans han fick massars så bastade jag så byte vi sen när det var dags för min tur skit så skönt det var man är som en ny person=)
när vi kom hem så la jag mig typ i sängen på engång blev helt trött som flera timmar till det var typ dags att afra och hämta helena och jessica för atta fara till bingon i måttsund men fan man vann inget den här gången med fast vi var nära flera gånger men det får man ju inga pengar av att vara nära=(

for och släppte av helena först sen så for jag och jessica till Ia och var där en stund

men nu är man hemma och sk aman göra hjärtat sällskap lite han kom hem just


hoppas man kan umgås lite me Ia i morgon =) ska fara och byta lite saker till henne i morgon på barnenshus som hon fick i doppressent





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback