2 Juni

idag har jag varit ledig så jag har sovit länge det var jätte skönt sen när jag vaknade så hållde jag på att packa klart så nu är det bara tanborsten kvar att lägga ner =)

har gått på en promenad med Emma och pratat lite gran det var väldigt skönt att veta Emma det är bara att du säger till om du vill prata mer..

efter promenaden så gick jag hem då la jag och min kille i sängen så när jag lyfte så täket så låg det ett packet så när jag öpna det så var det en blombukät med en liten nalle och ett jätte font kort dom var jätte fina blomena=)


tack så mycke älsklingen min =) han är helt underbar jag älskar han så hilma mycke=)


Nu Emma är det inte länge kvar tills vi sitter på planet =)

tack Emma för allt du har skrivit så fint om mig på din blogg.. du är en jätte bra vän är jätte glad att vi har hitta tillbaka till varan ...



ha det så bra



Kommentarer
» Emma

Åh Nina, nu börjar jag gråta igen. Du är sån underbar vän! Jag är så otroligt glad att vi har varandra :) Vi kommer få en jätte bra vecka i Bulgarien, det är jag säker på! Gud så fina blommor, vad söt han är :) Kram!

» Bambi

Vad gulligt gjort av micke :) hoppas du och emma får det kul i bulgarien.


Kom ihåg






Trackback