vad kul :D

hejsan

imorgon så ska jag möta Emma vid smedjan kl:1230 då ska vi gå och betala våran resa till Bulgarien den 4 Juni så far vi från luleå:D vårt hotell det ska bli så kul för till Bulgarien har jag velat fara :P

            Emma              

                                    Jag när jag var i Turkiet

me mig är de bara bra gick av i morse men jag går på imorgon igen och har 2st nätter.

idag har jag sovit till ca kl 13.00. käkade när jag vaknade lite senar så gick jag in till stan och tränade och gick hem vad skönt de är ute nu . sen när jag kom hem så var de bara att hoppa i duschen så man skulle hinna käka lite innan bingolotto började jag vann faktis :D:D

imorse när jag gick hem där vid kl 07:20 så lyste solen de var så skönt att gå hem så jag tog en lite längre promenad hem från jobbet men då när jag kom hem så hade jag lite svårt att sova man hade blivit lite pig av solen och promenaden men de gick tillslut att somna :D



Kommentarer
» Emma

Åh vad jag längtar! Fy vad kul det ska bli :) Hoppas det går bra på jobbet. Ses säkert imorgon. Kram


Kom ihåg






Trackback