lite smått och gott

ja vad ska  man skriva hmm

jag har varit ledig från äldreboende i ca en vecka=)  fast jag har jobbat på hotellet onsdag,torsdag,fredag och lördag föra veckan och den här veckan så har jag jobbat igår har alla dagarna jobbat med Helena gumman min=) vad vi har haft kul och trötta hehe

i tisdas så var jag och käka på hotellet och for sen och såg på luleå hockey med dom det var kul att träffa dom utamför jobbet luleå vann med 5-3 mot hv71 =)=)

har hämtat ut min kusins julklapp årets förta =)

Från Meandi


igår så var det heknes föddelsedag så jag och micke var och hälsade på feter jag hade jobbat
så efter jobbet igår så hämtade jag min nya mobil


har också fått ljusen sen mitt ljusparty så Ia har hjälp mig med att sotera det idag plus så var vi på max och käka så nu har henke och Edwin varit hos mig och micke för första gången så söt Edwin


den var en av sakerna jag tog för pengarna jag fick beställa för från ljuspartyt man ska ha 3st teljus i den =) super fin=)

ska ut med Helena imorgon =)






 kl 21:00 ska jag se på lykfällan på tv 3  


det blir en lungt kväll för jag ska börjar kl 7:00 imorgon




Kommentarer

Hehe fin bild på mig hjärtat :)

Nu ska jag stänga av datorn o sova så jag orkar upp imorgon :) Nattinatti!


Kom ihåg






Trackback