Lördag + Idag och Imorgon

Lördag

vad ska man säga mest jobb hela den dagen från 9-00 till 21:00 såg på film när jag kom ¨hem sen så la jag mig ganska tidigt för jag var trött från allt jobbande

Idag

så har jag sovit till just efter 10:00 sen så käka jag lunch och se på tv tills jag och pappa skulle på biltema för att hämta ut en ny cykel så nu har man en ny cykel till nästa sommar när den ska fram =)

har mest tagit det lungt med älsklingen idag
vi har tvättat mellan 14-18:00
har set på 2 st Beck filmer =)
har just set på paradise hotel ..

Imorgon

ska jag jobba mellan 8-14:00 så jag ska gå till jobbet och efter jobbat så ska jag gå en sväng med Sofia på stan =) vad kul dett ska bli det var ett tag sen vi sågs sen hon och henka flyttade till hus =)

ska kolla om jag hittar något fint till Eve (samis dotter ) hon fylleer år och vi ska fyra henne hos Liisa på lördag




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback