blev mest bara bilder i inlägget

här kommer bilderna på lite av vad jag har köpt och fått.

matta till hallen köpte 2st

skor från din sko för 399kr har kollat på dom hela sommaren

den fick jag när jag förnya mitt tränings kort,en vattenflaska,lås och plus lite annat som

har köpt massor med doft ljus ska på ett party igen med ljus ikväll så då blir det någ fler ljus=)




Syrran min och våran kusin Julia
ska fara på ett tag till kusinen och hålla lite mer i henne idag
bilden är tagen idag =)
snart är hon två månader

 
har varit ledig sen onsdag kl 16:00 men  jag har inte hunit hitta här så mycket har varit på vift hela tiden  känns det som 
ifredas så var jag på inflyttnings fest hos M-L och janne det var jätte trevligt 

jag och sanna hos M-L

 ikväll ska jag till Ia på kryddparty och sen ljusparty hos henne
ska gå och kolla om ddet är nå på tv inann man ska far iväg igen..




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback