om bil resan mellan 15-18/4

som ni vet så har jag och min älskade micke varit och hällsa på hans bror och hans tjej
 så vi kom till dom vid 18:00 på torsdag kväll så då blev det inte så mycke tog det mest lungt jag och malin lagde köttbullar och stuvade mackaroner grabbarna gick ut och skruva i någon bil

Fredag
jag och malin var en sväng på stan hittade inte så mycke ett par mjukis byxoroch solglasögon sen efter ett tag så gick vi och fika malin fika jag tog en dagens som var peppar lax med bakad potatis den var supper god och sen på kvällen
så gick vi ut och käkade en sväng och gick till en mysig krogg/pub var där ett tag sen så blev det hem gång

Lördag

blev det en lung dag fast på kvällen så skulle malin och sami jobba så vi földe med dom till kroggen så var vi där ett tag medans dom jobbade men jag orkade inte vara tills dom stängde så jag och micke for hem till dom med lite skräpmat och myste farmför daton och såg på film tills vi sommnade

Söndag
så for vi hem vi skulle fara på dagen vid 11-12 tiden men det blev typ vid 15 tiden så klockan blev rätt mycke innan vi komma hem det tar som lite tid att köra när man håller hastiheterna vill inte få en jävla böter för man har kört för fort


här kommer lite bilder vi tog på vägen ditt och vägen hem
glömde ta där borta vars dom bor och på dom men det får man ta nästa gång man far ditt




högakusten bron




Kommentarer

Ja, du Ninis... det vart en riktig roadtrip! + till dig att du var så duktig & köra. Men det är ju klart du har ju övningskört lite med mig ;) Ni får komma när det är sommar & sol!


Kom ihåg






Trackback