söndag 25/4

fredag
så jobbade jag 12-2130 som vanligt så det blev inte så mycke att göra denna dag cyklade till jobbet
hmm

Lördag

så jobbade jag 7-16 så när jag kom hem så lagade jag mat
 efter ett tag så blev det stekt potatis ,korv och stekt ägg plus sallad så klart =)
såg på den nya wallander filmen

Söndag

så jobbade jag 7-12  16-21 så idag har det heller inte blivit så mycke efter jobbet så for jag och hämta helena så for vi på MAX och käka lite det var mycke gott och kommer inte käka sån mat på mycke länge har jag bestämt mig nu ska det bli en hård körning till med maten och träningen
så nu har man betala flr vårruset som jag ska vara med i med jobbet

nu ligger jag i soffan och lyssnar på Rix och har tänt ett ljus så får man lite myss stämingen är själv hemma micke är med danna hos någon och ska se på film ha en grabb söndag kväll så ska hämta han på ett tag




den här fina skålen plus alla stenarna har jag fått av min underbara älskade micke




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback