Torsdag 29/4

idag har jag jobbat på 5an mellan 7-14 skulle det vara men jag fick fara och köpa en grill och lite grillkol till imorgon så jag for lite tidigar efron jobbet så jag kunde köpa det så vi kan ha lite mysigt på jobbet imorgon kväll=)

sen när jag kom hem så gjode jag igårning tvätten så den var klar till kl 18:00 så det var bara att gå ner när den blev 18:00

sen så gjode jag tonfisk sallad till middag till mig och min älskling den blev god =)

-------------------------------

För ca 2 veckor sen så mätte jag mig och vägde mig och idag så vägdeoch mätte jag mig och jag har allså gått ner -2,3 kg och - nästa 2 cm kring magen =)=) nu har det börja hända något igen hurra hurra =)=)

igår så kom mitt kostersätning som jag tar till frukos sen så har jag lite på jobbet om jag skulle glömma att ta med mig nå mat till jobbet den är mycke god

vad kan ni tro att det är för smak ??? kan det var chockad på den =)

på den här sidan så hittade jag det så få se om det ger en till liten fart neråt i vikt
http://www.svensktkosttillskott.se/

```````````````

till veckan så måste vi träffas Zandra och sofia och göra något




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback