13/8

idag så har vi tvättat mellan 10-och ca 13:30 så nu är allt tvättat så himla skönt och så får älsklingen med sig rena kläder när han far igen på måndag ikväll det kommer bli tomt igen när han far men han kommer ju tillbaka
det är fint väder idag så ska nog sen vid 15 lägga mig på balkongen för då får vi sol där eller fara och träffa sandra det ror på när tindra vaknar


igår så hyrde jag film som jag ska se klart snart
igår for jag,älsklingen,danne,robert och hans tjej jenny och skulle fiska på kvällen men det var lite för mörkt så vi satt och prata lite sen så for vi hem och tog det mest lungt

ska på bio ikväll =)=) det var mycke länge sen sist


nu ska jag se klart den där filmen så jag kan gå till coop och hläma tillbaka den sen

snart är min sem slut =(=(




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback