lite om LK och idag

Idag så har jag sovit länge sen så gick jag till stan för att träna en sväng efter jag hade varit där så gick jag förbi HM och kolla om dom hade fått in ett linne jag vill ha men imorgon så trodde hon att den skulle komma in så jag får gå ditt och kolla i morgon sen när jag var klar på stan så gick jag hem han baar komma till malmuden så möte jag morfar så körde han hem mig så duschade jag sen så for jag till mormor och morfar och käka middag fick grillat kött,pomes,bea sås och sallad fick hem lite till lunch =)

öje,eve och min älaskade kusin julia kom ditt =) så jag lekte lite med henne sen när dom for hem så damsög jag bilen sen efter det så for jag och hämta helena så hon kunde vara min assisten när jag skulle sol duscha





här kommer lite bilder från LK 2010


'

det var jag som fotade så jag jag hamnade inte på någon bild =)=)
men Elina och camilla fotade också så få se om man får tag på någon av dom bilderna för där är jag med på någon






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback