<3

Har fått mig en rikigt tanke ställare vad jag vill med livet och vad jag vill när jag blir stor

äldreboendet ger mig inget mer så ska komma på vad jag vill så ska jag ta tur med det fast natt hade jag inte takat nej till medans man försöker fixa nå annat så kanske man kan pluga och jobba samtigt hade varit toppen i så fall

vill ha nå persekt att göra kan det inte komma ut en lägenhete som man kan få köpa som inte är så dyr och som inte är färdig renoverat vill göra det till vårat vill bara sup på LULEBO är så less på dom

Min underbara älskade micke for till stockholm ikväll och jobba igen få se när han kommer hem nästa gång SAKNAR dig så mycket redan du är det bästa som har hänt mig jag skiter i vad alla släktingar och annat folk tycker eller säga du är min stora jackpot i mitt liv vi har haft upp och ner i vårat förhålande men vi har fixat upp det igen du är helt underbara kan inte se ett liv utan dig älskling jag ser bara ett liv framåt med dig som familj,hus/lägenhete som är vårat, resor och massa annat
är så glad att jag väntade att hitta pojkvän när jag var yngre så du fick bli min första älskade pojkvän som kommer bli min man så smoningom och gammald med  








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback