så skönt =)

idag så var det en tant som var och kolla på lägenheten hon ska ta det så skönt att bli av med den  kring den 20/2 så sliper man betala så mycke dubbelt efter dom gick så gick jag tillbaka till sängen vars min kille låg och sov han vaknade till den hoppade vi in i duschen sen så var det bara att köra han in till stan han skulle gå på stan med danne och kolla om han hittar någåt fint att ha på sig imorgon sen så ska dom förbereda lite för imorgon

jag går på i natt men som tur så har man bara en natt så jag går av lika snabbt så imorgon ska jag sova till 15:00 ungefär så man orkar att festa och ha trevilg


har pakat lite saker som jag har sålt på tradera ska lägga ut en till ladning igen men ska vänta lite

ska på middag hos mamma ikväll innan jobbet hon ska göra sin goda grytta

ska lägga mig i soffan nu och läsa lite i en bok




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback