igår + lite från idag

Igår
så jobbade jag mellan 8-16 sen så hade jag en ljusvisning på jobbet efter jag slutat till 21:00 men det gick inte så bra men några bestälningar fick man så det är ju bättre än inga alls men trodde att det skulla vara fler men så fel jag hade=(
jag tackar för ni som beställde sen efetr lördag så ska jag dra ut några som vinner en liten sak ..

Idag så har jag sovit länge der var himla skönt
har just betallat alla räkningar så skönt att det är borta nu så är det bara en månad kvar till nästa gång
solen skiner just nu så nu är det ju inte så kallt ute men deräkt solen kommer försvinna så blir det väl -25 eller något åt den stilen =( jag vill att det ska bli lite varmare så man kan gå till jobbet fast det kan man ju göra nu men för mig så är det för kallt

ska gå och ta nå i munen så man inte blir så hungrig sen




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback