Kyllan ska bort nuuuu

Mina blommer mår okej =) så ni vet något blad har tappat färgen men dom har jag tagit bort har försökt komma ihåg att vattna dom så man kanske har fått in det i huvudet att man ska vattna blommorna om dom ska må bra hehe

jag är så himla mät forfarnade efter middagen ändå käkade jag inte så mycket

nu ska jag krypa ner i sängen och sova så man är pig imorgon när man ska ha ljusparty det är mitt egna första party som jag håller i så få se hur det går som tur är så kommer Marie att var här imorgon och hjälpa mig det är jag så himla tacksam för att hon kommer =)

vill ha SOL och VÄRME imorgon så hör du det du där uppe
är så himla less på kylla och snö vill ha VÅR NUUUU fast hälst vill jag ha SOMMAR vem vill inte ha värme så man kan ligga på stranden och sola med massa gott med sig =)


ha det så bra




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback