tisdag 16/2

idag är det 2år sen jag tog mitt körkort =) jag som trode bara att jag skulle ha det i 2veckor och sen bli av med det men så fel jag hade jag har kvar det än och prövotiden är slut äntligen ..

idag så har jag varit med Zandra en sväng så for vi på storheden och shoppa lite ..

har för en stund sen byt sängkläder och damsugit så det inte är så himla skökigt

så imorgon ska man träna en säng hade jag tänkt

börjar bli lite nervös för när jag ska ha ljuspartyt som är den 27/2 kl 16.30  så hör av er om ni vill komma eller beställa..

jag ska beställa en vägdekal den passar så bra in på mig och min älskade micke
måste bara komma på vars jag ska ha den




Kommentarer

Jag kommer om jag får?

» Petra

vi har haft en väggdekal här hemma, vilket var jätte fint. Men enda nackdelen är att tapeten följer med när man tar ner den tänk på :P

» Nina

Petra då vet jag tack för tipset då får den hamna på en dörr ...



Zandra så klart att du får komma =)

Hallå nu har du slarvat med uppdateringen min vän :)

Det finns bullar och hämta på assistenvägen.

puss


Kom ihåg






Trackback