11/1-10

Nu är det ett nytt år så få se vad det här året har att erbjuda för överaskningar

idag så har jag jobbat mellan 8-13  fast jag kom inte från jobbet ca 13:30 de var vikarer på kvällen så jag fick gå igenom lite mer en vanligt sen hade man tandläkar tid kl 13:50 så man han prisis hem i ca 10 min var jag hemma
det såg bra ut hade inga hål =)

for hem och byte om så var det baar att fara till Inpuls och träna lite vad skönt det var =)
käkat rester idag som vi fick me oss från Liisa i går kyckling och ris mums mums

just nu så ser jag på tv och käkar glass med choklad sås, bananer och varma jordgubbar

Imorgon så jobbar man 8-13 så ska försöka komma upp i tid på morgonen så man kan promenera till jobbet när det är så skönt väder man jag är så trött på morgonen nu för tiden så få se om man lyckas upp


Igår så hade jag ljusparty det gick bra=)

jag har kataloger om någon vill titta i för det är inte för sent en ni har tid på er till 27/1


tack för ni som komma




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback