Söndag

igår på jobbet så jobbade jag med Emma och Mariann på kvällen det gick bra..
det hände en sak på jobbet som jag blev jätte GLAD över =) på kvällspasset på morgonpasset så jobbade jag med Susanna som är Krilles andersson stora syrra stan är värklingen liten ni som inte vet eller inte kommer ihåg så när man var lite ungre så festade jag,Emma och några andra mycke med han det var tider då man festade nu gör man inte det så ofta...

jag är så himla lycklig att jag har en så underbar pojkvän tänkt att man väntade så länge som vi gjode tills vi blev tillsammans det tror jag inte många hade gjort men tycker man om en person så mycke som jag tycker om han så då fan väntar man tills allt skänns rätt och det blev rätt tillslut =) så jag är mycke GLAd att man lyssnade på sig själv i det läget än på vad andra sa .. det är som menade att vi ska leva tillsamman sfast man har ju det jobbigt ibland men så är det ju i ett förhålland eman kan ju inte tycka lika dant
han får mig att må så bra och känna mig hel ..

han ser mig som den personen jag är
vi har varit med om mycke men det är som att man blir tajtare hela tiden
kan förstå att folk vill väl men det blir som fel alla fall vad dom där ute försökte göra alla fall

man blir faktis sårad när sin eget kött och blod inte kan se hur lykigt man är med han så jag fattar inte varör folk ska lägga sig i hur han och jag har bestämt om det är ju faktigt upp till oss inte till er som har försökt att lägga sig i i privata saker

hoppas en personen/personerna som är sitt kött och blod får en tanke läsare att dom sårar bara mig och han för vi kommer allrig göra som ni säger att vi skulle göra det kan ni fan glöma är så jävla less på dom personen/personena att dom sa så där till oss det dom tycker kan dom faktigs att dom ska hålla sån där skit inom sig

det är tur att jag och han är ärliga mot varan och har det så himla bra tillsammans 
 
och jag vill ge ett tack till alla mina få vänner som har söttat mig med det som har hänt


när jag gick i 1an på gym då så träffade jag en här underbara personen
så jag är glad att jag lärde känna malin som är tillsamman med hans store bror så jag fick möiligheten att träffa han lille bror som är min underbara älskling kommer allrig sluta älska den personen jag älskar han mer för minuter,timmar,dagar,veckor,månader och år nu som värkligen känner den hrä underbar personen jag pratar om ni vet att han är så himmla fin person och såna som han växer inte på träd
=)så jag hoppas att vi snart får våran egna lilla familj =)
--------------------------------------------

till en person som jag tycker om med är min mamma men hon är så himmla många mil i från mig ibland skulle man bara villa ha henne här men någon gång så flyttar hon väl hem .. hon är allså i Norge och jobbar




Kommentarer

Va fint skrivet bäst Ninis. Man ska alltid lyssna på sitt hjärta =) & jag vet precis vad du menar med allt... andra kan sköta sitt! Jag är glad att ni har varann för Ni är så pluttiga tillsammans & det där är den bästa bilden som finns för det var ju jag som stod baki kameran =) Kram!


Kom ihåg






Trackback