tisdag del 2

vid 13:00 så for jag och Emma till stan och shoppa lite jag hittade en skyllt till diskmaskinen som det står RENT på ena sidan och SMUTSIG på andra sidan =) en sån ha jag vellat ha just innan vi gick in på en affär så sa jag till Emma om hon kunde hjälpa mig att söka en sån på internät för hon är så duktig på sånt men det behövdes ju inte =)



Emma hittade en koffta och ett party spel

jag har gått hem från jobbet var på väg att blåsa bort det har redan börja blåsa så mycke imorgon ska det bli inge bra väder

imorgon är jag ledig ska fara och träna när jag vaknar sen hade jag tänkt att fara och hällsa på min kusin

nu ska jag lägga mig i sängen och se på film med älsklingen tills jag somnar 



 


På torsdag så ska jag träffa Zandra så det ska bli jätte kul det ser jag fram till




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback