ingen vanlig dag

jaa vad ska man säga på måndag så börjar min semester som jag har i 2 veckor fast jag har ledig helg nu =) dom som jag är så är jag på hotellet och jobbar synd jag inte visste att hjärtat skulle komma hem den här helgen så hade inag inte jobbat men jag gjode så jag jobbar bara mellan 10:00-14:00 så det är ju inte så mycke timmar borta från han fast det känns mycke jobbigt när jag är där när han är hemma han far igen på måndag morgon då kör jag han till flygget som går 6:45 till stockholm sen så far jag hem och byter till cyken för jag börjar på hotellet kl 8:00 så jag hinner hem och lägga mig på soffan en stund också måste byta till cyken för annars måste jag betala bilparkering

vars är fin vädret någon stans ????
       nu får solen komma


iFredas så var jag,älsklingen,sara och danne på färjan och käka lite god mat och drack goda drinkar innan hos sara och danne mums så goda dom var men väldigt kalla =)




lite bilder från kvällen



ska hoppa i sängen och sova tills älsklingen ringer och vill ha hämtning =)

____________________

idag så var det ingen vanlig dag den var Petras och Johans dag  för dom har gift sig idag
Grattis på er

____________________




Kommentarer
» Petra

Tack så mkt :D


Kom ihåg






Trackback