i veckan

hejsan det var ett tag sen sist

har haft lite fullt upp
har varit hundvakt med älsklingen imorgon så har vi haft han i 10dagar mycke trevligt har det varit

tisdag som var så jobbade jag extra 7-16 =) så torsdag var den enda ledig dag jag hade denna veckan så tog det mest lungt var en snabb sväng med Zandra

annars så har jag jobbat.jobbat och åter jobbat
till veckan som kommer så är jag ledig måndag ,lördag och söndag alla fall så då ska jag försöka inna fara och träffa lite folk

har som inte varit hos Ia på ett tag =(
och min kära kusin julia=( dom ska jag försöka träffa

ska inte glömma dig Zandra,Sofia och helena med

snart kommer skatepengarna om man har sms eller gjort på nätet =)

ska hoppa i sängen nu ska upp vid 6:00 ska promenera till jobbat jag jpbbar 7-16 =)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback