Lördag 20/3

Idag så har jag inet gjort så mycke

har sovit länge hade slite svårt att sova inatt när man har hållt på att snyta sig hela natten typ men till slut kunde man somna så jag bestämde mig att jag skulle sova länge så går förskylnineg fortare bort så det har som inte blivit så mycke annat en jobb idag började kl 12-2130 sitter nu farmför daton och pratar med min kära mamma som är i norge plus att jag sleglar lite på tv där det är Beck på 4+
det kommer bli en tidigt kväll så man orkar upp har en delad tur imorgon så får jag se hur jag mår i morgon om jag ska fara till morbror öje och fira han inorgon han fyller år annars får jag far ditt en annan dag vill som inte smita lilla julia med något  



till Zandra jag mår bra är baar lite snorig så du behöver inte vara orolig =)




Kommentarer

Okej bra :) Glöm inte och ring mig när du slutar puss

Köpt väskan ännu? Den var riktigt fin, skulle passa dig :) Fan vad jobbigt att vara förkyld, jag vill också bli frisk :/ Kram


Kom ihåg






Trackback