Måndag 15/3

idag så har jag varit hos Zandra vi gick ut en sväng med Tindra och hunden Bella vi gick ca 5 kilometer =) det var skönt väder fast det inte var så himla varmt det är ju som bara varmt i solen
jag fick med mig baby kläder som jag ska lägga ut på tradera tänkte börja ikväll med några
fick med mig en mapp som jag kan ha alla ljuspapper i så jag har alla i ett ställe tack så mycke för den Zandra

Zandra jag ska försöka upptatera bloggen lite mer så du inte behöver bli orolig att det har hänt något nu har du ju mickes nr så om jag inte svara på sms så kan du ringa eller smsa han

Imorgon tänkte jag gå till jobbet fast få se när man vaknar jag börjar kl 12:00



ska gå nu och kära upp lite mellon som jag kan käka på medans jag ser på spålöst på 4an nu




Kommentarer

Det tackar vi för :) Puss


Kom ihåg






Trackback