snö snö och åter snö

kan det inte sluta snöa deräkt det blir lite varmare ute coh det ska alltid driva så förbanat mycke

idag så har jag jobbat mellan 7-15 med Susanna och A-h det har gått bra=) har haft lite jobbigt och böja mig idag har haft så mycke tränings värk i bena sen igår när jag hade ett spining pass fast det är skönt då känns det som man har gjort något det är ju så himla jobbigt då och hålla på böja sig och plumsa i snön

efter jobbet så har jag varit på shopping rund apå storheden med Zandra,Madde och Bella har fått åka lite bil idag =)

kl 20:00 så var jag på pappas jobb och lämnade min bil för att han ska gå igenom den har besikning snart så nu har man ingen bil i det här vädret så det bli at gå ,buss eller vara hemma



Imorgon så är jag LEDIG så får se vad man hittar på vet alla fall att jag ska vara med Zandra en sväng





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback