Lite om mig

1. Hur gammal är du om fem år? typ 26


2. Vem var den sista du träffade? måste vara min älskling micke

 


3. Hur lång är du? ca 165

 


4. Vilken var den senaste film du sett? kommer inte ihåg minns aldrig vad dom heter

 

5. Vem ringde du senast? Zandra men hon svarade ej annars var det Helena


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till bitte är de för snöigt kanske idag? hej är du hemma? (till Helena)


7. Vad är dagens planer? tidigare har jag jobbat och tagit en promenad nu på kvällen så mycke kanske se på en film

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa tycker om att prata fast kanske båda  lika mycke

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? har aldrig varigt gift


10. När såg du senast din mamma? ja du det måste vara vid jul hon bor i Norge fast hoppas hon kommer hem snart


11. Vilken ögonfärg har du? Melerade


12. När vaknade du idag? ca6.30


13. Har du någon gång hittat en katt? nää


14. Vilken är din favoritplats? utomlans på havet i en båt

 

15. Vilken plats föredrar du minst? ? arbetsförmedlingen tur att man slipper gå ditt nå mer på mycke mycke mycke länge

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hemma i ett hus med barn och hund med min underbaar älskling


17. Vad skrämde dig som barn? Våran granne


18. Vem fick dig att skratta senast? Min älskling (micke)


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej


20. Har du stationär eller bärbar dator? 2st Stationär och 1st bärbar fast bärbara är min


21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan


22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem eller sex

 

23. Hur många landskap har du bott i? Ett


24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo en gång och det kommer jag nog aldrig att glöma

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barbota

26. Är du social? Rätt så hehe


27. Vilken är din favoritglass? det är blåbär och choklad av laktosglassen kommer inte ihåg vad den heter

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? skulle spara en den, vara på en resa fast det mästa skulle gå till ett hus

29. Tycker du om Kinamat? ibland


30. Tycker du om kaffe? Nej huvva så äkligt det är

31. Vad dricker du till frukost? vatten för det mästa

32. Sover du på någon särskild sida? hehe fråga min älskling jag tar hela sängen kan vaar snäll och lämna 20cm till han

33. Kan du spela poker? Nej vet ej hur man gör

34. Tycker du om att mysa? väldigt mycke fins som nästan inge som är bättre

 35. Är du en beroendemänniska? kanske

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä det gör jag inte vad jag kommer på känner en som har namnsdag på min födelsedag han är en rolig prick det börjar på J

37. Vill du ha barn? jaaa hur mycke som hällst hoppas det kommer snart snart =)

38. Kan du några andra språk än svenska? nej

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja när jag gick skola när vi fick testa


40. Föredrar du havet eller en pool? Havet såklart

 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och kläder fast det bir inte så mycke kläder nu när man ¨går ner i vikt då blir det mest läggins och sånt

 

42. Äger du dyra smycken? ja några


43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig skulle aldrig komma på frågan

 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ett äpple

 

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv är så klumpig för utom det så är det mycke svårt jag känner många som är mycke roliga

 

46. Välj ett ärr på din kropp? i handen som jag fick när jag var liten och klumpig

 

47. Vad har du för ringsignal? min mobil byter hela tiden den är trasig

 

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jo några har man någon stans

 

49. Flirtar du mycket? nja sådär

 

50. Vart togs din profilbild för din blogg? på min student 07 i luleå

51. Kan du byta olja på bilen? med lite hjälp så kan jag om jag vill


52. Har du fått fortkörningsböter? Nej


53. Vilken var den senaste bok du läste? ps i love you kanske de var

54. Läser du dagstidningen? ibland på jobbet på rasterna

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix för det mesta

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? till någon som hade hade sålt till på tradera

59. När var du i kyrkan senast? på Edwins dop

60. Vilka personer utmanar du? Zandra om det räknas när man har blomm tävling




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback