Fredags kväll

har tränat en sväng skit vad det gick bra plus att jag svetades som en gris efter träningen så var det bara sätta sig på cyken och cykla hem när jag kom hem så hoppade jag in i duschen sen så gjode vi taco till middag mums mums

vi håller på att mysa i soffan framgför tv
vi ser på Iron man vi ska gå och se den andra filmen på bio så vi färska upp minnet lite grana
sen så får man se vad vi hitta på för något

ska jobba på hotellet imorgon mellan 10-ca 1500

så man hinner cykla hem och göra sig fär middagen


jag hade tur idag när jag var och reklamera min bruna väska så hade dom just fått in nya dom har tydligen varit slut ett tag för dom blev visst väldigt populära så dom försvan fort så jag fick en helt nya=)=) så nu är man glad igen



har pratat en sväng med Zandra =) det var kul att höra hennes röst det var som sagt ett tag sen man hörde den 
Zandra kom på en sak det är bilbingo på söndag kl 15:00 ska vi fara ditt?




Kommentarer

Ja om jag har barnvakt :)


Kom ihåg






Trackback