Söndag 14/11

tänk det är redan mitten av november snart är det jul=)
tiden går så for har varit ledig sen i måndag känns som jag inte har gjort nå speciellt

ska vi se
haft 2st partylite visningar
varit hos Zandra en sväng
tränat några gånger
varit på stan
set på lite film
varit förbi midskogen 2gånger
städat hela lägenheten
laggt ut lite på tradera har lite till att lägga ut
tvättat
och kanske nå mer ??


har varit på Pilates idag och det är inte min grej
några bilder från Google


ska snart hoppa in i duschen ska bara vänta lite så middags maten får sjunka ner lite har käkat kokt potatis,rökt lax och rivna morötter
efter jag har duschat så ska jag ligga i soffan och se på tv hade jag tänkt


Det är farsdag idag
så hoppas min pappa har haft en bra dag har inte varit förbi han men har smsat han


nu är det vinter ute det har kommit lite snö här i luleå och kallt är det har tappat så mycke fett som värmde mig förja vinten




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback