Tisdag 26/4

Idag så har jag varit och storhandla mat så nu är det fullt med mat här hemma igen var förbi bolaget också och köpte några cider till mig och några öl till hjärtat min

var också och kolla ett bord till Liisas balkong men det jag hittade tyckte jag var lite stort så sökande forsätter imorgon hoppas man hittar något

När jag kommer hem efetr jag handlade så gick jag till tvättstugen att tvättade lite så när man var klar med det så var det bara att bytta om och cykla in till INPULS och köra BodyPump i 55min =) så jag vet vem som kommer ha tränings värk imorgon


imorgon ska jag försöka hinna träna innan jag far och möter mamma på storheden annars blir det efterått

Till middag för mig blev det omelätt  och sallad mums var det =) nu börja jag känna av att det blir varmare ute för då tappar jag matlusten för mycke varm mat






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback