FM

idag har jag mest tagit det lungt till kl slog 17:45 då började man köra hört på inpuls jag var på ett Func Move pass skit vad sveten ran mycke skönt efterråt men kommer inte kunna vara så rörlig imorgon tror jag
imorgon så ska jag ha en vilodag från gymet men ska ta mig ut på en promenad alla fall hoppas det inte är så kallt ute
så på Torsdag gäller det igen att fara och träna ska också träffa Sofia en sväng det ska ´bli mycke kul det var ett tag sen vi såg

hoppas man kan träffa Zandra imorgon efter hennes skola det var ett tag sen med

imorgon så får vi fler flyttkartonger så vi kan packa ner änu mer saker det har börja små eka här hemma har som inget på vägarna kvar

vill att våran nya säng ska komma så man hinner sova någon skön natt innan man ska flytta


ha det så bra 12dagar kvar




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback