den mår inge bra

Mitt sony ericsson bluetooth headset mw600 mår inge bra idag när jag tränade och stod på spring bandet för att slå på den så funkade inte despläjen så jag såg inte vad jag gjode till slut fick jag igån radion men jag ville få igång dom nya låtarna jag fyllde mobilen igår med för jag skulle ha bra spring låtar


som tur så har inte garantin gått ut så men det var nära så ska lämna in den någon dag så den blir frisk igen är som beroende av den så vete tusan hur jag ska klara mig med den utan och jag vet inte vars jag har headset som man fick med mobilen är =( och vet inte vars jag har min mp3 spelare som man inte har använt på hundra år


just nu så håller jag på att tvättar och har just stor städat toan


vilken lördag kväll man har men det blir ju rent och fint hemma



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback