fredag 20Maj

Idag så har jag varit på Bodypump i 55min kl 11:30 efter det så var jag och reklamera ett par byxor jag köpte föra veckan det var ett litet hål på insidan av benet på dom så jag fick ett par nya plus jag fick köpa dom jag reklamerade för 30kr så någon dag ska man sy lite kring hålet så det inte går upp så fort så man kan använda dom ett tag kanske
sen så får jag till Midskogens äldreboende och lämnade partylite saker till Pia hennes mamma hade ett ljust visningen för någon vecka sen ..

har för en stund sen tvinga i mig lite lax och sallad och ett halvt ägg blev det men en massa vatten har jag fått i mig allafall

just nu så väntar jag på att mitt bluetooth headset ska laddas klart så jag får lite musik i örona när jag ska gå ut på promenad hade jag tänkt nu har det sluta rengna ute =)

nu har jag bara 10kg kvar tills jag når min mål vikt sen få vi se om det kanske blir 5kg till det får vi se hur jag känner mig när jag har gått ner 10kr till men är på mycke god väg nu det raslar bara nu =) =) så man kanske vågra ligga på stranden med bikini

måste köpa nya bikini troser i år har provat dom jag har och dom är förstora så försöker dra ut på de lite så kanske man har gått ner lite till innan jag köper nya

snart är det vårruset på 5kilometer så då hade jag tänkt att springa/jogga runt



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback