lite hitt och ditt

här kommer det lite bilder från när jag tog en promenad
jag gick från mig till berviken gick igenom där gick för bi posten som är på kallkällan gick ner så jag gick bakom copp arena svängde in så man kom till kvantum där möte jag Sofia en sväng pratade lite sen så gick jag vidare till mjölkudden och där i från till stan förbi färjan och runt gyltzauudden sen så kom jag till hälsans hus och där gick jag in mot stan och möte upp helena hon hade slutat jobbet så vi gick och tog en kulglas och sen så kollade vi lite i stan så gick vi hem sen






--------------------------------------------------------------

skulle gå och sola nu när jag kom hem efter middagen hos morfar och mormor min morfara fyllde år i går så vi fick middag där idag det var mycket gott har plockat lite när jag kom hem från middagen men nu blev jag skit trött gick av i morse och som inte så många timmar på morgonen så ska slå på tven och slappa framför den tills jag ska hämta min älskade favorit kille efter han slutat jobbet

imorgon då är det bilbingo premier i måttsund kl 15:00 har fått med mig mamma =)=)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback