funderar

När jag skulle hem en morgon efter jobbet så tror jag att jag fick en sammandragning fick sätta mig ner till den gick över sen så när jag skulle gå till bilen så hade jag ont på vänster sida lite gran men det gick över sen när jag kom i sängen hemma
har märkt att jag inte kan gå nå fort för då börjar det sträcka i magen inge skönt

det är så mysigt när bebisen lever om i magen så härlig skänsla =)


får se hur det går nu ska gå på imorgon och jobba två nätter få se vad magen säger och kroppen  om det kanske är dags att sjukskriva sig eller gåner i tid går som sakt 100%natt och har ett väldigt aktivit jobb med tunga luft =( fast det är ju inte länge tills jag får min semester men men man ska lyssna på kroppen
när jag gå i trappor på jobbet så går pulsen upp i 190 på engång så man flåsar en hel del när man kommer upp till vissa kunder som har många trapor utan hiss 

undra hur man hade mått om man inte var så tränad innan man blev gravid



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback