min älskling är så duktig

idag så har jag tagigt mest lungt var en kort sväng på stan med älsklingen sen så for han till sin bror och kaklade doms kök det är inte färdigt han ska ditt imorgon med ska jag köra han efter han har varit och kolla synen för lämpen till körkortet =) så snart kan jag hlämna bil nycklarna till han =) längtar så till det

vad fint hans brorsas kök blir kan försöka fixa en bild sen när det är klart
medans min älskling har varit där så har jag damsugigt lite,tömt diskmaskinen plockat lite och fixa lite här hemma allmänt

imorgon tänkte jag gå på stan en sväng efter jag har släppt av han hos hans bror för far jag hem så lägger jag mig bara på soffan och somnar

har just set på ensama mamma söker på tv3 play
ska se på 4 sjärnors middag på tv5 play tills jag somnar



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback