lite allt möligt

Svar på frågor

*Spännande! VEt ni vad det blir? =)


Svar: när vi var på UL så ville den inte vara med den ville sova på mage dom försökte vände den lilla men den väde sig tillbaka så hon kunde inte säga säkert men hon sa 52% så är det en pojke så vi får se men huvud saken att den mår bra

Grattis till graviditeten! =) men jag undrar varför du redan har köpt allt? spjälsäng, bilbarnstol, m.m. Om du bara är i v19. Du har ju massor med veckor kvar till 40. Ska ni ta reda på vad de är för kön på ul?


Svar: vi har fått en massa saker som spjälsäng,vaga,badbalja,bärsele och lite mer. min killes mamma har köpt vagn, bebi stol,bebis gym m.m som jag fick ett bra pris för allt för 1700kr och den var som nytt så då kan man inte tacka nej. kläder har jag köpt lite ..jag är en person som vill ha koll på saker och ting så jag blir stressad att lämna kvar till slutet man vet ju som inte om man ens kan komma upp ur soffan jag har alltid varit en person som planerar saker långt i förväg om det går


har varit på UL den 7/10 var vi vid 15 tiden det tog en liten tid för vi fick en bm som skulle lära en så vi fick se mycket men det fanns som inte riktigt inte tid till det när min kille hade farit från jobbet en sväng men det var kul att titta och se att den måde bra som sakt den sov när var där så den ville inte vara med den låg på mage jag är ju en natt jobbare så den är vaken på nätterna för fullt så få se om man lyckas vända på bebisens rytm när den kommer ut



idag så var jag en sväng på stan för jag var tvungen att köpa stödstrumper mina fötter vill sväla och öma när jag jobbar så det blev ett par gröna har så stora vader så dom hade inte min storlek inne i min storlek men man kan ju alltid köpa fler

håller på just nu att laga lite hemma gjort hemburge talrik som jag fick som beställning av min älskling när jag frågade han i morse vad han ville ha när han kom hem från jobbet så nu är snart maten klar så snart får han ringa så jag kan hämta min älskade hjärta så vi kan ha lite fredags mys



många värkar fråga mig varför jag har så mycke bebis saker redan jag tycker man börjar samla på sig när man själv känner för sig att man är redo tycker det är sån hystori att amn inte ska köpa när man inte är så långt gången men sånt välger man själv det fins vissa som är som mig som har det mesta och är bara i vecka 19 fins andra så väntar lite till fins andra som välger att fixa just innan och så finns dom som fixar allt efeter bebisen har kommit och ingen är fel eller rätt


igår när jag skulle till min syster som fylde 25år så jag gick ditt för det var så soligt ute men efter en stund så blev det lite kallt så jag skulle stänga min vidjacka men jag fick inte igen den över magen för några dagar sen så kunde jag stänga den och den satt inte slikad då heller och nu så är den ca 5cm för kort runt magen så jag ska fara till min morbror någon dag i helgen och kolla lite vad han har hoppas man hittar någon
som sakt min kille är inte så stor så jag kan inte ha hans jackor vi har som typ samma storlek på dom men hans viterjacka är lite större en min så den norpar jag hehe

på måndag den 17/10 så ska jag och älsklingen till BM på morgonen så det ska bli kul att höra vad hon har att säga måste kolla om mina järn väden är bra forfarande för jag är så trött hela tiden



Kommentarer
» Sara

Lite tips!

http://www.babybox.se/?partner=Gravid

http://www.gravidpaket.se/


Kom ihåg






Trackback