fyndat =) sånt tycker jag om

Igår så kände jag att det rörde på sig inne i mig på morgonen när jag skulle somna efter ett nattpass det hände samma sak i morse det skäns helt fantastik

den verkar inte tycka om när jag nysser tror jag för just efter jag har nyst så rör den på sig
kan förstå att den inte tycker om det för jag nyser med hela kroppen och själen måste lära mig att inte ta i så hårt det kommer ju en tid när jag kommer pinka på mig om jag nyser som jag gör nu


har varit med BÄRTA Jessica och köpt lite bebis saker hon hade en kompis som behövde bli av med lite så vilken tur är helt nöjd blir super nöjd om jag lykas få bilbarnstolen med
det avr en som skulle komma och kolla på den imorgon så tar dom inte den så är den MIN =)

har fynda allt det här för 1700kr

ska klä om stolen


allt det här var det .Det var mycke saker från att inte ha nå till några saker


kanske den här håller tummarna och tåna
himla lätt var den


skulle se färdigt ett avsnit av ensam mamma söker men jag hamnade på tradera och blocket och BÄSTA IA hjälpte mig hur jag skulle söka efter just en speciell overall och lite fråger fick jag svar på tack så mycket



nu ska jag stänga av daton och släka i taket så man kan sova så får man se vad Lördagen har att erbjuda





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback