Hur jag tränar

svar på en fråga  
 
började träna på gym igen när prinsen var 1,5 månad då  körde jag rätt lungt ca 3 gånger i veckan med inte så tunga vikter mycket promenader ned barnvagnen 
 
när han var ca 3 månader så började jag träna oftast 4 gånger i veckan på gym ibland blev det hemma med min egen vikt på gymmet höjde jag lite på pulsen och vikterna 
 
när han var ca 4-5 månader så fick jag min puls klocka det blev det en höjning på tyngdena och började köra kondison mera och längre på springbanden 
Här hände det mycket resultat på vikten och cm 
 
när han var ca 6-7,5månader blev det en liten höjning till på tyngre vikter på gymmet mer kondison började träna ca 4-5 gånger i veckan .mycket promenader forfarande 
 
när han var ca 8-till nu så tränar jag 5 gånger i vecka mycket tyngre vikter kondison, intervaller mindre promenader har det blivit :( 
 
nu kör jag tyngre och tyngre vikter och springer mera 
 
 
har gjort nu ett tag när det inte är jätte kalt ute så har jag joggat med barnvagnen till och från gymmet 
 
 
prinsen följa typ alltid med till gymmet han tycker det är jätte kul att följa med tror han bara har varit lite grinig tre gånger på hela träning tiden 
 
Som magövning har jag bara kört statiska magövning som plankan kör plankan hemma eller på gymmet lite då och då ror på hur veckan ser ut men minst tre gånger i veckan 



Kommentarer

Vad duktig du är, skulle vara kul & veta lite hur din kost ser ut? Tips på nyttiga rätter/mellanmål.Mvh

Svar: Kommer att lägga ut lite efter som så du vet med lite bilder
nina


Kom ihåg






Trackback