arg blir jag när jag läste det här







Hittade det här på en blogg nyss och gick upp i taget
att en pappa skulle skada sina barn om han vara ensamn med sitt eget när dom är under 3år det är ju helt sjuk att man kan tänka så
en mamma kan ju lika gärna kunna skade ett barn som en pappa

jag tycker att ett barn ska båda ha mamman och pappan under hela tiden och nå kommer min kille (pappan till det jag har i magen ) vara pappa ledig och var själv med skrutten och jag kommer inte oroa mig alls att han skulle skada barnet eller något annat med den
han är så underbar med barn leker och skojar med dom kommer bli en helt UNDERBAR PAPPA
ett barn ska ju känna sig trygg med båda föräldrana

måste visa min kille sen när han kommer hem den här artiken

artiken



Kommentarer

Sjukt! :S



Men när jag ska lämna min son hemma med sin far är jag mera orolig att han glömmer ge han något eller mja, mest orolig bara... Men d är nog modersinistinkten (nu stavar jag åt helvete, jag vet:P) meen, kontroll, kontroll vill jag ha, så att allt gå rätt till.. Hehe.. Är ju jag som är hemma med min son hela tiden och nu i helgen lämnade jag han själv med far sin för första gången.. Men det gick hur bra som helst =)

Ja :) Vi ska ut och äta på någon restaurang tänkte vi :) Sen ha det mysigt hemma =)


Kom ihåg






Trackback