fixar lite =)




Har varit lite nervös efter jag tog dom där proverna igår hoppas man får svaren imorgon att man inte behöver gå hela helgen och inte veta nå

håller på att kolla vad jag har i grund temp har som inte tagigt feber tremp sen jag flyttade hemifrån och det är ju som sagt några år sen man gjode det
för när jag har haft feber så har jag bara lagt mig och villat så har det gått över så det är ju en fördel när bm eller när man är på bb frågar vad man har i temp så är det ju bra att kunna säga vad man har i grund temp så man vet hur mycket feber man har om man kommer få det



ska försöka städa lite idag så tiden går lite annars går den så sakta får ta lite i taget och sen villa och börja igen

ska alla fall smörja in barnvagnen vars man fäller ihop det och vid hjulen så den är smidig =)

SKIT VAD DET SNÖAR UTE LJUS NU =( nu får det ta och sluta snöa och smällta är les på snön nu



HOPPAS HOPPAS
HOPPAS ÄLSKLINGEN HAR RÄTT AV SIN KÄNSLA ATT SKRUTTEN KOMMER UT SENAST OM EN VECKA =)



igår så hade jag och älsklingen en liten sen alla <3 dag för han jobbade i tisdags så igår så käkade vi mycket god mat som han hade lagat och jag hjälpte till lite gran
vi hade tända ljus och myste ner oss i soffarn framför lite film och hållde om varan plus jag fick en  massage av han =) mycket skönt var det





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback