inte idag heller =(




Det verkar som att man inte får den nya sängen idag eller får reda på prov svaren men i morgon då måste man väl få det hur länge ska man behöva vänta på det


ska se på lite Big Brother på tv4 play och villa till det sen ska jag försöka göra något nytta men vad ??

har kunnat sova lite bättre i natt men inte så bra ändå har vaknat 150 gånger har varit hungrig,legat fel,varit på toa,tungt att andas och så vidare det som är konstig att jag kan villa bättre på dagen då vaknar jag inte lika många gånger hm




Kommentarer
» Emma

Nu så kan jag äntligen kommentera. Kan inte se alla bilder dock, fast det kanske är min dator det är knas med. Har inte riktigt följt med, så jag undrar vilken vecka du är i. Hoppas dina provsvar ser bra ut, men det gör dom nog! :D


Kom ihåg






Trackback