spricker snart




Idag kl 9:00 så var jag och älsklingen hos bm fick lämna ett urin prov som visade att jag hade lite protein i det =( mitt blodtryck var lite högren en det brukar men ändå innaom gränserna gått upp 8kg vätska typ på en månad =( hjärtslagen 144 st måttet 37cm

fick årder av bm om jag kände mig konstig på någt sätt och så skulle jag kontakta förlossningen
fick en ny tid på måndag kl 8:15 ska lämna urin prov då också får se vad hon säger efter det besöket

hoppas man blir igångsatt börjar jag känna nu


fick reda på idag just innan älsklingen började jobba att våran reklamison har gått igenom för sängarna =) så på måndag ska vi sitt och prova nya så får se 3gången så kanske v har tyr att man får en säng som inte är fel gjort plus det är föräldrar utbildning mellan 13-15 tur att älsklingen är ledig när det blev så mycket på måndag

tycker synd om älsklingen hans ända lediga dag på 11dagar så blir det fullt upp sen får man ju se hur bm besöket går blir kanske ännu mer att göra den dagen


har varit på stan med Elina och hennes son Fabian en sväng efter jag släppte av älsklingen på jobbet vi käkade lunch på mat och prat mycket gott var det
for sen hem och villade framför tven men fötterna högt upp just före kl 17.00 så for jag och hämtade gulliga Liisa så for vi på kalas mickes bror fyllde 35år idag så vi var där och käkade tacos mycket gott var det har varit sugen på det i någon vecka men älsklingen har varit borta och jobbat mycket så man käkar ju inte tacos själv men idag fick jag min tacos =)

nu ska jag ladda en ny vattenkanna med is i och lägga mig och se lite på serer och villa min vätske fullda kropp som spricker sanrt hehe




Kommentarer
» Linda

jag var oxå hos bm idag å hade för högt blodtyck plus spår i urinet... så min BM sa samma sak till mig som dig att om jag känner något konstigt eller får huvudvärk så måste jag kontakta förlossningen i helgen... skall även tillbaka till min BM på måndag å lämna nytt urin-prov å kolla blodtrycket..

dom fick kolla blodtrycket två gånger idag för å vara på den säkra sida.. men båda två gångerna var det för högt. så det gäller å vila i helgen för både dig å mig...



hoppas du får en bra helg..


Kom ihåg






Trackback