Den kom ändå =)




Sängen kom idag alla fall =) så skönt så man spliper sova på soffan men den är ju skön att sova i men en säng är ju alltid det bästa får hoppas att den här håller annars blir jag tokig men då ska vi ha pengarna tillbaka
älsklingen är på jobbet så mamma kom förbi och la ner resårbottnana i säng ramen så då ska man bara bäda den innan han kommer hem så får han en liten överaskning =)


får hoppas att vattnet inte går som en skö i den nya sängen lite kan gå medan jag sover innan det förströr madrasen för vi har en tun madras som skyddar men får ta och lägga plast frottet som jag har skaffat till spjälsängen
mamma har beställt 5m med plast frotte från cellbes som kommer i slutet av den här månaden



Bm ringde vid ca 15:30 idag och frågade hur jag måde så hur mår jag förutom att jag svällen som en inte vet vad så är jag trött men det är ju för man vaknar 150 gånger per natt mår lite illa i bland, dålig i magen annars mår jag rätt finnt
sa till henne också att jag hade haft lite sammandragningar i natt och tidigare på dagen
fick inga svar på några prover idag men hon skulle ringa imorgon igen och säga om svaren har kommit och kolla hur jag mår så hoppas att dom har kommit imorgon



SVAR PÅ EN FRÅGA
Emma
hon undrar vilken vecka jag är i och jag är i vecka 38( 37+4 )



dom här bilderna tog vi förra veckan den 17/2

kan inte förstå att det är sant att snart får man gossa med skrutten det pirrar i hela kroppen är så himla nyfiken också vad det är för kön på skrutten och vad vi kommer på för namn


Älsklingen är ledig i morgon så vi ska fara och handla lite mat så man klarar sig men det blir inte att köpa så mycket av frukt, grön saker och sånt som blir dåligt fortare om det skulle sätta igång snart så behöver man inte slänga så mycket när man kommer hem som har blivit dåligt



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback