vecka 39




har fått lite feber nu mott kvällen ska lägga mig och sova hoppas jag lyckas sova bort den som jag brukar
har fått lite mer sammandragningar  och förvärkar idag men det har lunga ner sig nu mott kvällen får se om det börjar igen



får se om man får hämta älsklingen tidigare han ska med jobbet efter dom har slutat har en grabb och spel kväll men tror att det är ganska lungt tycker forfarande att sammandragningarna och förvärkana är mysiga tar inte det minsta ont men det kan ju vända snabb men jag har nog inte den turen på min sida att man slipper gå över tiden som jag börjar känna mer och mer att jag får säkert göra

går in i vecka 39 idag =) så det är inte länge kvar

bjuder på några mag bilder från tidigare idag

nu ska jag lägga mig på sängen och sova tills älsklingen ringer och vill komma hem



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback