Igår den 11/1

Igår på morgonen så var jag på vattengympa det var jätte skönt så ska fara någon mer gång tänkte jag :)
Hade tänkt fara till stan påengång efter vatten gympan men glömde väskan hemma med prisenkorten i så smart man är eller så inte få på vägen hem så svängde jag in till Dagobert och köpte jag tvåmackor en till mig och en till älsklingen där hemma så det blev kyckling macka till lunch gott var det så efter jag hade käkat klart så kom sandra och hämtade mig så for vi in till stan och mötte upp veronica med hennes söta Leon så fikade vi på strand gott var det med kladkaka gick sen på Gina och Hm och kollade om man hittade nå fint för prissentkorten men hittade inget :(
Tog bussen hem skit så länge sen jag åkte buss

Jag och älsklingen köpte en ny kamera igår på Elgiganten en svart Sony något blev det värkar lätt och tog bra bilder så vi får bra bilder på skrutten :)

Var så trött igår kväll så somnade vid 22 tiden vaknade kl 2300 igen att jag hade ont i ryggen rörde lite på mig så gick det över så jag la mig igen och somnade om så hade säkert legat konstigt





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback