lite små kul =)

idag har jag tagit det mest lungt fick åka med elina och hämta våran bil som är hel nu efter den två skaderna på bilen vi hatr fått när folk har kört in i oss på parkeringen nästa gång köper man inte en svart bil blir någon knalig färg så man syns hehe vi släppte av älsklingen på jobbet i stan innan vi körde till porsön så jag kunde hämta bilen så forsatte andreas och elina till storhenen och handla för Fabians dop på lördag =)

har rensat blan partylite sakerna och laggt ut lite på en sida  får se om man får något sålt sen blir det väl tradera med resten

sen har jag mest legat i sängen och set på tv och suttigt vid daton



mest hela dagen så har jag kännt som någon har små nypt mig där nere lite kul har det känns men det är väl nå som händer =)



har just kommigt ut från ett bad så ska klä på mig och käka något för snart hör nog älsklingen av sig och vill ha hämtning


LÄNGTAR TILL PÅ FREDAG FÖR DÅ FÅR VI EN LÄNK MED BILDERNA SOM
http://www.veken.se HAR TAGIGT SÅ VI KAN VÄLJA UT VILKA BILDER VI VILL HA




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback