svårt att veta

Vad jag längtar till älsklingen får sluta så får man krypa upp i hans trygga famn känner mig så liten och ledsen idag
och det blir som inte bättre när jag känner hur bara vätskan bara sprutas in i mig hur mycke kan det få plats i en kropp ??
blir som lite orolig vill inte att skrutten ska skada sig har tid hos bm på Torsdag tror jag det var men ska ringa på Måndag och prata med henne

har Googlat lite men blir inte mindre orolig märkte jag plus det är så svårt när man läser symtomerna på allt
som feber brukar jag inte ha och om jag har det så vilar jag bort det men nu sover jag massor så jag vet ej om jag har haft det medans jag har sovigt
ont i huvudet har jag inte haft häller i mina år
har VÄLDIGT VÄLDIGT HÖG SMÄRTTRÖSKEL
är typ aldrig sjuk
har aldig haft mensvärk och så vidare

så tycker det är svårt att veta om det är något fel är så rädd att jag ska missa något samt när man ringer och rådfrågar om saker så känner jag mig så dum




min underbara älskade micke vad skulle man göra utan han
kan ibland inte fatta att vi ska bli en helt underbar liten familj




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback