lite vad som har hänt under år 2011

januari firade nyår med Danne,sara,mattias,sofia,hund dexter och min älskling så klart också tränade mycket hade just flyttat in i våran lägenhet
hade naglar


Februari tränade mycket


mars tränade mycket



april tränade mycket känd emig lesen en natt fick det här gulliga smset av min älskling då blev man glad * Älskar dig. Du är en toppen tjej med ett HJÄRTA av guld. Finare än dig kan ingen vara i mina ÖGON. Du är bästa
som har HÄNT mig. Puss och kram HJÄRTAT.* var på IKEA shoppade


maj tränade mycke var med i vårruset gick bra sprang nästan hela fast jag var jätte förskyld


juni
tränade mycket blev gravid i början av månaden men viste inget MIn älskling fyllde 27år den 19 juni .Friade middsommar med min killes brors familj med god mat middsommar dagen festade med några som var ens vän då men inte nu men vissa är kvar
var nå här jag var på jacks dop
hade tatuerat mig på benet 1gången




juli nådde min målvikt =) tränade mindre mådde illa Fyllde jag 23år 13/7 den 15/7 tog jag ett gravtest som visade ett stort + älsklingen bjöd mig på resturang på bistro norland gjode ultrajud 19/7 för vi viste inte hur långt gången jag var hade som sagt käkat p-piller men ändå blivit gravid men den år så välkommen var i vecka 5-6 var på max och hugos dop
tatuerade mig på benet 2 gången



augusti tränade lite mådde illa då gifte sig mamma sig =) så då var man på bröllop plus hon fyllde år var en sväng på Luleåkalasset med älsklingen tror det var denna månad vi köpte en ny bil =)
skulle tatuera mig klart men avbokade tiden för jag var gravid


september promenarade mest nästan ingen träning=( inskriving hos bm 2/9 gjode ett ultrajud den 1/9 är i vecka 13



oktober ultrajud 7/10


november
tror vi var hos familjerätten och skrev faderskaps papprena hade lilla julafton hos pappa första
advent syrran skulle utomlans



december blev sjukskriven den 10/12 firade jul med älsklingen hos hans mamma på dagen sen så for jag till min mormor och morfar och forsatte att fira jul
fick ett snällt sms från en på jobbet att det är tomt utan mig där det värmde saknar kolegerna med är ett bra gäng på jobbet'
image descriptionimage description




Kommentarer
» Malin

Du har glömt en sak både i Augusti & November! ;)


Kom ihåg






Trackback